Skip to main content
Geolocation

Εισαγωγικό Σεμινάριο Mindfulness στο One Breath Mindfulness Center

5
Average: 5 (1 vote)
Γεωργίου Λύρα 149
Κηφισιά
Κηφισιά

Περιγραφή Εισαγωγικό Σεμινάριο Mindfulness

Μια ημέρα αφιερωμένη στη γνωριμία με την επιστημονικά τεκμηριωμένη μέθοδο διαλογισμού mindfulness (ενσυνειδητότητα) όπως διδάσκονται Κέντρο Mindfulness της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου της Μασαχουσέτης. Εντατικό σεμινάριο mindfulness που περιλαμβάνει εκτενή πρακτική εξάσκηση σε διάφορες τεχνικές διαλογισμού, θεωρία και συμβουλές ενσωμάτωσης του mindfulness στην καθημερινή ζωή με βάση εξειδικευμένο υποστηρικτικό υλικό (ηχογραφημένοι διαλογισμοί και σημειώσεις). Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλους ανεξαρτήτως εμπειρίας με το mindfulness και είναι ιδανικό ώστε να γνωρίσει κανείς τις βασικές πρακτικές αυτής της μεθόδου και να ξεκινήσει να εξασκείται σε καθημερινή βάση.

ΟΦΕΛΗ

  • Διαύγεια και εστίαση της προσοχής
  • Λιγότερη αντιδραστικότητα και καλύτερη διαχείριση συναισθημάτων
  • Αυξημένη αντίληψη και σύνδεση με τις αισθήσεις του σώματος
  • Επίγνωση των σκέψεων και συναισθηματικών καταστάσεων
  • Καλύτερη ικανότητα εξισορρόπησης του νευρικού συστήματος

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Ημ/νία: Κυριακή 9 Ιουνίου 2019 στον όμορφο χώρο Faro, στην Πλατεία Μαβίλη ( Έβρου 14).

Ώρα: 11:00 - 17:00

ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ

  • Εναλλαγή μεταξύ θεωρίας και πρακτικής εξάσκησης
  • Πληροφορίες και συζήτηση σχετικά με το στρες, τη διαχείριση του άγχους και την πρόληψη
  • Καθοδηγούμενη εξάσκηση σε διάφορες πρακτικές διαλογισμού (αναπνοή, περπάτημα, body scan, loving kindness κ.ά)
  • Χρήσιμες σύντομες ασκήσεις για την αντιμετώπιση του στρες μέσα στην ημέρα
  • Ηχογραφημένες ασκήσεις mindfulness και έντυπο υποστηρικτικό υλικό για εξάσκηση μετά το workshop ώστε να γίνει η πρακτική καθημερινή συνήθεια
  • Συμβουλές για την καθιέρωση της πρακτικής στο σπίτι

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

To workshop είναι αυτοτελές και ανοιχτό σε όλους, ανεξαρτήτως εμπειρίας με το διαλογισμό ή το mindfulness. Απευθύνεται σε ανθρώπους που επιθυμούν να:

  • Αναπτύξουν την ικανότητα να αντιμετωπίζουν πιο αποτελεσματικά στρεσογόνες καταστάσεις
  • Βελτιώσουν την ικανότητά τους να διαχειρίζονται και να μειώνουν τα επίπεδα του πόνου σε πολλές περιστάσεις
  • Βελτιώσουν την εστίαση, τη δημιουργικότητα, την πνευματική διαύγεια και τις προσωπικές τους σχέσεις
  • Να βελτιώσουν την υγεία τους, να φροντίζουν τον εαυτό τους καλύτερα και να ζουν πιο συνειδητά.

ΑΦΟΡΑ ΕΠΙΣΗΣ

  • Ηγέτες, στελέχη και επαγγελματίες που επιθυμούν να βελτιώσουν την ικανότητα εστίασης και την αποτελεσματικότητά τους
  • Στελέχη στον κλάδο της διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού
  • Ψυχολόγους, θεραπευτές, επαγγελματίες ψυχικής υγείας
  • Αθλητές και προπονητές αθλητικών ομάδων

 

TΙ ΕΙΝΑΙ MINDFULNESS

Μindfulness (ενσυνειδητότητα) είναι η επίγνωση που προκύπτει όταν παρατηρούμε που βιώνουμε κάθε στιγμή, με επιτρεπτική και μη κριτική διάθεση. Αποτελεί επιστημονικά αποδεδειγμένη πρακτική που περιλαμβάνει τη συνειδητή εστίαση της προσοχής στις αισθήσεις του σώματος, τις σκέψεις, τα συναισθήματα ή το περιβάλλον αλλά και την εξάσκηση στην καλλιέργεια θετικών αισθημάτων όπως καλοσύνη, συμπόνοια και ενσυναίσθηση. Προάγει το ψυχικό σθένος και τη συναισθηματική ισορροπία και συμβάλλει στη μείωση και τη διαχείριση του άγχους και τη σωματική ευεξία.

Προγράμματα με βάση το mindfulness εφαρμόζονται με μεγάλη επιτυχία εδώ και 40 χρόνια στον τομέα της Υγείας και της Ψυχικής Υγείας παγκοσμίως. Υποστηρίζονται από το εθνικό σύστημα υγείας της Αγγλίας (NHS) για την αντιμετώπιση του στρες, του άγχους και των συμπτωμάτων της κατάθλιψης, ενώ αναγνωρίζονται ως επίσημη ιατρική θεραπεία από τις περισσότερες ασφαλιστικές εταιρίες των ΗΠΑ. Εφαρμογές mindfulness χρησιμοποιούνται επίσης με πολύ καλά αποτελέσματα από μεγάλες πολυεθνικές εταιρίες (Google, Apple, Aetna, General Mills, Goldman Sach’s, Intel, Nike, κ.ά.), από πολλά Πανεπιστήμια (Oxford, Harvard, Lancaster, San Diego, NYU Stern κ.ά.) και εκατοντάδες σχολικά εκπαιδευτικά ιδρύματα.

TESTIMONIALS

"Προς το τέλος της πρώτης πρακτικής ένοιωσα κυριολεκτικά ότι μπορούσα και...ανέπνεα! Σταδιακά, έμαθα να παρατηρώ στο παρόν, χωρίς διάθεση κριτικής και αυτομαστιγώματος και ένοιωθα το στρες μου να μειώνεται. Κατάλαβα ότι έχω μάθει να λειτουργώ με ένα διαρκές επίπεδο στρες που νόμιζα ότι είναι φυσιολογικό, ενώ δεν είναι. Φεύγοντας, οι 'κεραίες' μου ήταν περισσότερο συντονισμένες στο παρόν και παρατηρούσα λεπτομέρειες που διαφορετικά θα μου διέφευγαν." Δρ. Αλέξης Μπράιλας, ψυχολόγος

“Το workshop ήταν μια εξαιρετική παρουσίαση της μεθόδου, που μας έβαλε τις βάσεις και την όρεξη για να ασχοληθούμε με το διαλογισμό, με κέρδος την εσωτερική χαρά και ευεξία!” Ραφαήλ Μελαχροινός

“To workshop μου έδωσε την βεβαιότητα ότι μπορώ, με απλές τεχνικές και λίγο χρόνο, να βοηθηθώ στο να εκτιμώ και να διαχειρίζομαι ακόμη καλύτερα την κάθε στιγμή.” Λίζα Βιντζηλαίου

Σχετικά με το One Breath Mindfulness Center

Επιστημονικό κέντρο εκπαίδευσης mindfulness (ενσυνειδητότητα) για ενήλικες, οργανισμούς και παιδιά. Διδάσκουμε επιστημονικά τεκμηριωμένες μεθόδους και πρακτικές που συμβάλλουν στην ανάπτυξη επίγνωσης και επιδρούν θετικά σε σωματικό, νοητικό και συναισθηματικό επίπεδο. Τα προγράμματά μας βοηθούν στο να διαχειριζόμαστε το άγχος, να διατηρούμε τη ψυχική μας ανθεκτικότητα ακόμη και σε περιόδους που αντιμετωπίζουμε δυσκολίες, να συνδεόμαστε με τη σοφία του σώματος, να φροντίζουμε τον εαυτό μας και να ζούμε καλύτερα.

Διάβασε περισσότερα εδώ

Πιο πρόσφατες κριτικές για το Εισαγωγικό Σεμινάριο Mindfulness στο One Breath Mindfulness Center

Εισαγωγικό Σεμινάριο Mindfulness με Μυρτώ Λεγάκη

6 μήνες πριν
5
Average: 5 (1 vote)

Μια πολύ ωραία ευκαιρία που μας υπενθυμίζει να έρθουμε κοντά με την αναπνοή μας και τον εαυτό μας.